Deltagere: Louise, Per, Tea, Mads og Camilla
Afbud: Josefine, Allan
Dagsorden:
- Besvarelse af mails og Probo
- Besvaret.
- Nyt fra Per
- Afventer tilbagemelding ift. udskift af kældervinduer da Tønderhus er bevaringsværdige.
- Pt. 2 p-pladser der skal lejes ud.
- Status ift. vedtægterne
- Den er sendt afsted til Hupfeldt. Afventer svar.
- cykeltyverier/ porte med låse
- ca. 250-300.000 kr. for porte med lås og dørtelefonerne
- bestyrelsen synes ikke det er akut vigtigt, men er åbne for at det kan blive stillet som forslag af beboere.
- status på el og vvs tjek
- Afventer Hupfeldt.
- Dato for generalforsamling
- Slut april/start maj – Hupfelt kommer med et forslag.
- Fibernet
- Bestyrelsen undersøger det nærmere.
- parkering mod tennisbanerne
- Sendt mail til kommunen og afventer tilbagemelding.
- gårdhave projekt
- Første udkast af de grønne områder er udarbejdet. Sigter efter at alle tegningerne kan være klar til start april, så der kan indhentes overslag, der kan tages med til generalforsamling.
- status på service af vaskemaskinerne
- Bestyrelsen følger op på service af maskinerne.
- Skraldeskur
- Ansøgning til skraldeskuret er nu indsendt og under behandling hos Københavns Kommune. sendt til metroselskabet. Svar tid på ca. 3 uger.
- Der skal snart indhentes tilbud på anlæggelse af skuret.
- 10 års renovering
- Møde vedr. facadegennemgang er ved at være på plads.
- brandeftersyn
- Intet nyt.
- Referater
- Bestyrelsen vil gerne have opsætningen på hjemmesiden ændret, så det er nemmere at finde det referat fra en specifik dato, som man ønsker.
- evt.
- Årsberetning – skal udarbejdes snart.
- Tidsbegrænset parkering – lejere har også fået info i eboks. Starter her 1. april.
- Næste møde:
- Mandag d. 8. april kl.17:00