Angående vaskeriet

Information fra bestyrelsen

Vi er klar over muligheden for betaling med vaskekortene er savnet – og mange oplever udfordringer med at betale via app’en.

Bestyrelse og vicevært har handlet hurtigt, da det viste sig det ikke var muligt at reparerer den gamle terminal. Den er ”brændt af”.

Vi accepterede det fremsendte tilbud på udskiftning af terminalen til to nye modeller.

Vi blev lovet de nye terminaler ville være ”køreklar” inden jul.

Ser desværre ikke ud til det lykkedes. Vi håber at få terminalerne i gang senest i mellemdagene.

Angående app betalingen, her hører vi flere oplever udfordringer med start af maskinerne efter endt betaling. 

Man skal væbne sig med tålmodighed når ens betaling er registreret.

Der kan gå flere minutter fra betalingen er gennemført, til det er muligt at starte maskinerne.

Dette er ikke optimalt, og noget vi er i dialog med servicefirmaet om.

Vi håber at få dette ændret, så app betalingen kommer til at fungere optimalt.

Hilsen og glædelig jul samt godt nytår til alle

Betstyrelsen & Per